tutorial kopiah kait nama


Ok la meh nak tayang order2 kopiah semenjak dua menjak ni. Nombor dua yang wajib ade.


Pin On Crochet

Tak menjadi sudahnya saya kait je bunga untuk edging selendang tu.

. 1 xZakir Kopiah Kait Warna. Dalam setiap tali air tadi buat 1 HDC 2 chain. Berpandukan tutorial di Youtube dan diagram yang diberikan maka.

Since saya rendam kacang lebih dari dua. Paten ini agak sukar bagi saya sebabnya hampir setahun nak faham sekarang baru faham. For those yang nak mempelajari bagaimana nak mengait huruf boleh rujuk di sini.

Sebut pasal knitting ni saya sebenarnya pernah jugak cuba nak belajar. Rupanya org tua dia buat dropship tp x phm konsep. Saya guna benang crosstitch dalam gambar tu saya dah habiskan 2 gulung benang.

Seronok kalau apa yang kita kait ini dipakai oleh orang tersayang. Hasil susah payah mengait kopiah dapatlah saya kait 2 keping kopiah tapi berlainan saiz jarum untuk mendapatkan ukurlilit yang tepat. Benang crocctitch tu dalam selembar ada 6 urat jadi saya bahagikan dua maknanya saya siapkan corak di atas tu guna 4 lembar benang.

Sehingga saya beli dua jarum dan sebuah buku. Akhirnya terhasillah kopiah. Rezeki Allah itu luas.

Sebenanrnya agak sibuk sebab nak siapkan tempahan. Ni sebenarnya tempahan kopiah officemate PB. ANTARA koleksi produk kait Farah.

Buat tali air chain sebanyak 6 kali kenapa 6 kali sbb bunga kopiah ni ada 6 kelopak kemudian sambungkan di permulaannya membentuk bulatan seperti ini. Sy cuma bgtau supaya lain kali jgn buat mcm tu lg. Bagi yang bersaiz 20 inci tertera nama Naqib saya guna jarum saiz 175 mm.

Ada 4 kopiah tempahan dr kak yanie. TQ Amani sudi share this tutorial yang banyak membantu. Paten ketiga daripada Crochet Is Fun comel sangat koipah ini.

Kopiah Kait Kanak-kanak. PELBAGAI jenis rekaan kopiah hasil idea Norlena. Ah rasa bangga sekejap sbb saya dapat mencuba ilmu yang baru.

Saya ingat nak selesai semua tempahan dlm bulan Jun ni sebelum buka order utk tempahan raya. Paten yang mudah tutorial lengkap dengan gambar memudahkan pembaca memahami setiap langkah. 8757 likes 2 talking about this.

Hajat di hati memang dah lama sangat nak try mengait huruf2 tapi hajat selalu sahaja tak sampai atas kekangan masa dan peluang untuk mempelajari. Zaza November 6 2012 at 420 PM. Biasanya kalau orang nak belajar mengait antara projek terawal yang nak dibuat mesti kopiah selain daripada buat alas meja topi baby booties dan sebagainya.

Kalau dipikirkan sakit hati jg tp redha je lah. Kait kopiah dan kait huruf untuk membentuk nama. 11 kait 3 tdr dalam ch penengah isi jarum dalam gambar ini adalah di tdr yang ke 3 dalam penengah sekarang ada 14 kaitan.

Anda hanya akan membutuhkan segulung benang. ANTARA koleksi produk kait Farah. Nanti nak try kait nama pulak.

Zakir Kopiah Kait Warna Kopiah kait dewasa. 7 kait 3 dc ditambah dengan 3ch yang digunakan 1 dc dah ada 4 dc. Lama tak update blog weehh.

Ulang sebanyak 6 kali mesti buat di dalam setiap lubang chainni ada skematik drawing dan juga gambar yang real. Yang bersaiz 17 saya guna jarum bersaiz 2 mm. Hajat di hati memang dah lama sangat nak try mengait huruf2 tapi.

Bahan katun memiliki tingkat keregangan yang lebih sedikit dan tidak sehangat bahan wol. Fat Bottom Bag menggunakan Martha Stewart Loom. Kalau nak tahu dalam bahasa Melayu Krosye atau Crochet ni disebut kait jarum satu.

Kait kopiah dan kait huruf untuk membentuk nama. Saya malas nk bertekak. Pikirkan sebuah model topi yang ingin Anda buat sebelum Anda membeli benang.

Tuah mengait kopiah anak. Menganggap dah ada 4 dc. Tetapi mungkin anda sudah pakar dalam kait mengait anda boleh cuba paten ini.

Lagi besar saiz jarum lagi besar saiz kopiah. Mencari tutorial di youtube dan Facebook menemukan kepada pautan Hobiku Mengait. Pilihlah yang memilihi ketebalan yang cukup.

2 untuk si kembar HARRAZ dan HARRIZ dan 2 lagi untuk ADAM dan HASBI. Blog ini juga ada tutorial cara mengait nama di kopiah kait. Apa nama bunga tu.

Hari ini nak kongsikan pelbagai tutorial kait untuk kopiah. Hook aka jarum kait. Selepas melihat hasil dari sepupu yang mengait kopiah dan juga rakan yang pandai mengait menghasilkan pelbagai produk dari benang kait akak rasa macam boleh buat juga.

Adalah benang buluklu korang nak guna benang jahit biasa pun boleytp klu tak siap2 keja tumaap lasaya tak nak tulunhihihiklu kat area KB ade 2 jenis je yang ade benang bulu aka yarn omputih panggiljenama NONA atauun MILONtapi aku suke guna NONAsebab nama dia ala2 Noona. Hasil Seni Kait Ariena PATUNG LILO STITCH - LATEST 7 years ago LINANUAR ONLINE STORE-SA0147367-VHP. Round 1.

Saya ingat nak buat stok skit sempena bulan puasa nanti tapi tengok keadaan sempat ke tak. Hingga lebih tinggi selain merancang menyertai banyak pameran berskala kecil atau besar untuk memperkenalkan produk kait kepada masyarakat tempatan dan pelancong asing. Crochet sneakers 7 years ago.

Benang minlon jenis spark-nylon dan super crepe ni saya beli enam peket RM500 sepeket berisi lima buku. 10 kait 1 tdr dalam 3 ch berikutnya sudah ada 8dc 3tdr dah ada 11 kaitan. Chain ini mempunyai nama pada setiap 3 bahagiannya dan akan memberikan paten yang berlainan apabila kita mengait pada setiap bahagian tersebut.

Alhamdulillah selesai juga akhirnya projek semalam ini adalah tempahan dari salah seorang pelanggan sy yg mahukan kopiah nama utk bayi 3 bulan kali ini sy mengait kopiah yg agak berbeza dari segi corak kebiasaannya kopiah yg sy kait hanyalah kopiah biasa shja pattern yg sy gunakan adalah pattern yg dijumpai di google search pattern secara percuma. Tapi saya walaupun dah lama mengait ni first time saya buat kopiahheheitupun atas permintaan kak asiah yang minta saya kaitkan kopiah untuk hubby dia. Monday August 22 2011.

Saya rasa mungkin sebab dibandingkan dengan knitting yang menggunakan dua jarum krosye ni cuma memerlukan satu jarum je. Memang agak pening bab diameter kopiah sudahnya saya cuba berlainan saiz jarum baru. Dah terang2 ada watermark tp dikatakan order yg diperolehi dr cust sekian sekian nama.


Pin Ot Polzovatelya Fff Crochet Craft Fredolina Fe Na Doske Kopiah Kait Tutorial Diagram Hijjaz Ad Din By Semarak Jawi Maygarcrochet Fb Page Mozaichnye Uzory Vyazanie Vyazanye Shapki


Berry Kufi Kopiah Berry Pattern By Er Eroglu Crochet Stitches Patterns Crochet Patterns Crochet


Crochet Rasta Kopiah Songkok Follow Us On Instagram Crochetholicyan Like Us On Fb Facebook Com Crochetholicyansg Crochet Knit Hat Knitted Hats Crochet


Crochet Kait Kopiah Mat Malay Youtube


Kopiah Kait Crochet Crafts Crochet Crochet Patterns


Pin By Fff Crochet Craft Fredolina Fe On Kopiah Kait Tutorial Kopiah Kait Diamond Ad Din2 By Semarak Jawi Maygarcrochets Fb Page Fb Page Newsboy Tutorial


Pin On Popular Trending


Cara Kait Kopiah Nama Semudah 1 Minit Pola Rajutan Topi Rajut Pola Rajutan Topi


Pin On Things To Wear


Ghim Tren Kopiah Kait


Kopiah Kait Tempahan Masih Dibuka Whsap 0134663109 Crochet Beanie Hats


Tas Rajut Behel Waffle Crochet Waffle Behel Bag By Zee Crochet Youtube Crochet Patchwork Quilts Bags


Kait Kait Bagi Jadi Kopiah Bercorak Oleh Kc Si Hitam Biru Si Hita


Pin On Projek Untuk Dicuba


Pin By Norani Yusoff On Kopiah Crochet Crochet Patterns Crochet Tablecloth


Pin Ot Polzovatelya Abing Bing Na Doske Kopiah Shemy Vyazaniya Kryuchkom Vyazanie Shlyap Vyazanie


Pin By Fff Crochet Craft Fredolina Fe On Kopiah Kait Tutorial Kopiah Kait Diamond Dari Page Fb Semarak Jawi Maygar Crochet Pola Rajutan Topi Pola Rajut Pola Rajutan


Pin On Crochet


Cara Kait Nama Pada Kopiah Kait Youtube Cara Nama Cara Cara

Related : tutorial kopiah kait nama.